21.50 / MARIEBERG GALLERIA

hej.
idag vaknade jag runt halv 8, för när klockan var 10 skulle linnea & hennes mamma komma & hämta upp mej.
vi åkte in till marieberg jag & linnea, & resten åkte till lek&buslandet.
skriver snart om vad jag köpte.
känner verkligen behov av vissa saker just nu..
som en bloggdator tillexempel..
eller att sova, är nog förjäkla trött, blev riktigt sur nyss.
ja, ni får bilder & så från idag, för jag vill sova nu.. hihi.







- jeanstights från h&m
- blått baslinne från ginatricot


okej, tog inga bilder idag i örebro, bara vissa egobilder imorse.
men här är iallafall vad jag köpte:

- rutig stor munktröja
- grönt baslinne
- björnborg-trosor
- vit & röd randig tröja




Kommentarer
Postat av: Cassandras

tjocktröjan, den rutiga såg jättemysig ut! :)

2010-01-17 @ 14:10:20
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0