22.32 / GODNATT

ska troligtvis snart gå & lägga mej.
sitter i pyjamas nu.
är så sjukt trött, & imorgon vid 10 ska jag vara klar för att åka med linnea till örebro!
wohoo!
SÅ GRYMT KUL!
ska nog inte köpa så mycket, men lite iallafall.
vi får väl se vad det blir?
uppdaterar imorgonbitti, om jag hinner.
annars uppdaterar jag så fort jag kommer hem.


haha, lite konstig bild..
men den bjuder jag på.
godnatt!
är tillgänglig i kanske någon timme till, vid halv 12 tror jag jag lägger mej & då stänger jag av mobilen för att verkligen få sova ut.



Kommentarer
Postat av: sara

kom ihåg lördag :D

2010-01-07 @ 00:15:07
URL: http://ssaraloov.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0