godnatt :*

Dagens humör: glad
Dagens borde: plugga
Dagens frisyr:  utsläppt, lite halvt lockigt 
Dagens smink:  mascara, foundation
Dagens klädsel: gråa mjukisbyxor, rosa långärmad, strumpor, trosor, bh :)
Dagens planer: plugg
Dagens saknad: angelica ;(
Dagens bästa: idrotten, hahahah x'd
Dagens sämsta: kvällen :(
Dagens köp:  inget alls (y)
Dagens godis: inget alls :D
Dagens låt: man in the mirror ;)



med den här säger jag godnatt, ska gå och måla naglarna nu, kanske plugga lite matte, sen dejtar jag kudden.
pussar :*

Kommentarer
Postat av: mirjam

okej.. dethär känns lite jobbigt men! Jag tog fel dag. Jag trodde mamma och jag skulle åka och rida idag (lördag) men det gjorde vi inte utan vi skulle göra det på söndag kl. 10. Jag kunde kanske ha sagt till er, fick reda på det imorse, men sen kände jag att det skulle bli för stressigt för jag har gjort en massa saker idag.. så jag sa inte till er att vi kunde ha gjort det idag istället och att det inte går imorgon, för då ska jag åka och rida med mamma. Ledsen, för jag har verkligen sett fram emot dethär nu, att fota er alltså.. men vi får nog skjuta fram det till nästa vecka, hoppas det går för er då! Ni får bestämma, lördag eller söndag.. samma tid, kl. 12 :)

2010-01-31 @ 00:04:44
URL: http://eliifoto.webblogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0