twilight, right?





någon av de här bilderna är nog de sötaste jag sett.
jag älskar twilight, men ska inte låta som en så kallad 'twilight-nörd' nu..

jag hittade förresten grymt fina smycken på cocoo.se, slänger in några få bilder på några jag ska beställa, tror jag iallafall. ;)

       



hiss eller diss?
tyck till !


nu ska jag gå och duscha & sen ska jag måla naglarna.
kanske slänger in en bild på mina nymålade naglar sen, om jag hinner.
har matte-prov imorgon också, så jag vet inte riktigt hur det blir med det, hihi ;)



Kommentarer
Postat av: mirjam

det jag tycker är att ni ska se ut precis som ni vill på söndag. Eftersom det är första gången jag fotar er såhär första gången tycker jag det ska kännas typ bekvämt och inte ansträngt, eller du fattar. Därför tycker jag inte att det ska vara något speciellt tema, utan naturligt. Ni får naturligtvis sminka er, men ni får bestämma hur ni ska se ut! Kläder får ni också bestämma själva, men ta något som ni tycker är snyggt bara :)

2010-01-28 @ 20:42:44
URL: http://eliifoto.webblogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0