WALLANDER

hei :)
nu börjar wallander - innan frosten, ska bli jättekul att kolla på, det var så längesen jag såg wallander.
nyss kollade jag lite på en annan del av köping, sen blåsningen, jag tycker det är lite synd att det går samtidigt, för jag vet inte riktigt vad jag ska kolla på då ;)
fast jag tror nog att jag ska börja spela in en annan del av köping, så kan jag få lite humor när jag behöver det :)
nu måste jag koncentrera mej på wallander, jag tror att jag har sett den förut, men jag kollar nog ändå.. ;)
sen skriver jag ut ett engelska-arbete jag gjorde klart på kvällen nu, sen tror jag nog att jag städar undan lite och går och lägger mej.
det är så himla mysigt att somna till ett nystädat rum!
någon som håller med? ;)




grymt bra!
gillar deckare och rysare sjukt mycket!


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0