äntligen..!

Som ni troligtvis redan har sett.. men jag har nyss lagt upp bilder på alla saker jag missat när jag inte uppdaterat :D
Idag har jag iallafall sorterat lite klubboveraller. Vet ännu inte om jag får något för det.. eller hur mycket ;)
En liten summa ska jag iallafall tigga om :)
Sen har jag badat och solat och bara chillat.
Slängt iväg några mejl inom simningen och vart lite duktig.
På kvällen badade jag, Lina och pappi i en timme.. tror jag det var nästan?
Efter det spelade hela familjen kubb med Hugo springandes efter pinnarna.. den lilla busen :p
Har haft en skön dag i varje fall!

På Söndag åker vi!
ÄNTLIGEN



Datan är brännhet och jag behöver duscha.


C U !

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0