så sjukt tråkigt

Haha, kan ni förstå hur grymt tråkigt jag måste ha som sitter och gör massa symboler m.m efter varje sak jag ska göra?.. ;)
Matilda åkte för 40 minuter sen för hon skulle träna :)
Ikväll ska nog jag Ebba och Emma upp till haga skulle jag tro. Beror sig väl på om det är någon rolig där också?
Jag och Matilda cyklade runt hela Linde för att leta på någon rolig människa. Men hittade bara poliser, poliser och åter poliser. Ja, vi mötte dom faktiskt 3 gånger ;)
När vi väl kommer hem igen, eftersom det inte var någon kul ute, så får vi för oss att bada.
Och så är det så att vår pool tar ganska lång tid att värma upp.. så den var verkligen iskall. Jag skojar inte!
Men vi badade iallafall.. eller ja, vi doppade oss och flög upp efter det ;)
Men vi klarade det iallafall! Och vi klarade oss med vädret också...
VI HADE IALLAFALL TUR MED VÄDRET!

Ska gå ner och fråga om mamma kan åka och köpa jordgubbar nu. Sen ska jag nog kanske klippa gräset. Eller så lägger jag mig bara och steker ;)
Långt inlägg, men jag har tråkigt.
Förlåt. Hoppas ni orkade läsa!♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0