skönt att koppla bort hela verkligheten ett tag

Ja, jag sitter med hörlurar i öronen och bara lyssnar på riktigt bra musik.. Dessutom har jag pappas stora tröja på mej också..
Jag vet inte vad det är som händer.. Om det inte vore för alla mina helt underbara vänner vet jag inte vad jag skulle ta mej till.. ♥

Var i fritidsbyn och kollade på fotbollsturnering med skolan idag. Bildbomb kommer självklart snart ;)
Emilia, Sara, Emma, Linnea, Ewelina, Sophie och Felix vet jag har tagit massa bilder med kameran iallafall.
Såå.. jag lovar att lägga ut bilder :)

När jag kom hem beställde jag tacos av mamma, så har nyss ätit det.
Nej, nu måste jag gå och sätta på mej ett par strumpor.. burr ;)
Är det inte meningen att det ska vara sommar och varmt vid den här tiden?..

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: ebba(=

haha okejj eftersom jag lovade dig att komentera varje inlägg du lagt in sen idag så får jag väll börja här.. ! haha



vafan ska jag komentera då??!

puss o kram på dej min söta hallontårta:* <33

2010-06-08 @ 20:21:05

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0