DAGENS OUTFIT

Yepp, har ingenting att skriva om dagen, den har varit helt okej bara.
Har inte hänt något alls speciellt.. tror jag iallafall inte. Eller så är det väl jag som bara är för lat för att tänka efter ;).
Men min hjärna är inte på helspänn om man uttrycker sig så.. Ni förstår..
Tänkte bara lägga ut Dagens Outfit.
Sen lägger jag in några av alla bilderna jag tog på Hugo som jag var ute och fotograferade igår i det så kallade 'Vår-vädret' !
Vi får se hur många jag orkar redigera, och vilka jag tar med.
Ha det!




- svarta jeans från gina tricot
- vitt baslinne från gina tricot
- grå stor kofta från vero moda


Kommentarer
Postat av: LISA

HÄR SKRIVER NI VAD NI VILL.

NAMN KAN MAN VÄLJA VILKET MAN VILL (ÄVEN ANONYM)

E-POSTADRESS MÅSTE MAN INTE SKRIVA OM MAN INTE VILL, DEN PUBLICERAS INTE.

OM NI SJÄLVA HAR EN BLOGG SKRIVER NI BARA IN ADRESSEN TILL DEN I DEN SISTA RUTAN.

EFTER DET TRYCKER NI PÅ 'SKICKA KOMMENTAR'

2010-03-05 @ 18:50:33
URL: http://llisatornblom.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0