HANDBOLL (DAGENS OUTFIT)

Hej, idag efter skolan följde jag med Linn och kollade på 97:ornas och 98:ornas handbolls-match (därför ingen uppdatering)
Kom hem för några timmar sen och har letat lite efter (enligt mej idiotisk) nyhetsläxan.
Laddar upp Dagens Outfit och bilderna jag tog med Emma och Linn eftersom jag inte vet vilka som vill vara med på min blogg av dom som spelar, haha :p.


- slitna jeans från ginatricot
- rosa baslinne från ginatricot
- prickig munkis från bikbok


facelook


Nu ska jag fortsätta skriva ner min nyhetsläxa, sen ropar duschen!
Tror jag iallafall.. kanske tar det imorgonbitti ;).
Nu går jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0