KUSIN EBBA

Tänkte bara lägga in bilderna från att Ebba var här i helgen.
Tja.. tänkte låta dom tala för sig själva om man säger så. ;)





jag:
- ljusblåa slitna jeans från ginatricot
- vitt baslinne från ginatricot
- vit tröja från veromoda

Ebba:
- svartgråa jeanstights
- svart baslinne från veromoda (
lånat av mej)
- grått linne med converseskor-tryck från veromoda


Sötnos



Ja, ni ser ju själva hur det kan gå när jag och ebba har kul..
Har ni hört talas om något som kallas 'bjuda på sig själv'? ;)

Fast efter ett tag får det faktiskt räcka (a).
Den här minen får ni inte se xd


Nu ska jag kolla lite på film eller kanske titta på lite kläder, om jag hittar något snyggt lägger jag självklart upp det!


Kommentarer
Postat av: Ebba kusinviitamin ofc. ((; <33333

Naaw jag älskar dig liisa törnblom!<3333. Helgen med dig var bäst, skaffat oss reäla minnen ;) <3333

2010-03-01 @ 15:49:57

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0