fint väder

Åh, gud så skönt! Idag har det helt enkelt varit fint väder, väl?..
Det duger verkligen för mig iallafall, bara det är något fint så blir jag glad.. men det skadar ju inte med 20+ och varmt i poolen ;).
Idag efter skolan hade jag iallafall utvecklingssamtal. Det gick faktiskt helt okej och tog bara 25 minuter.
Innan jag åkte gick jag iallafall ut med Hugo på gräsmattan och tog lite kort. Jag kan lägga in några!
Är så sjukt skönt att klockan är 20.10 och jag har gjort klart allting, och har inget att stressa till. Inte är det väl något bra på TV heller?..
Nu ska jag iallafall göra något kul. (mest för att det inte ska bli så mycket att läsa)






LÄGG MÄRKE TILL BLOMMAN VID HUGOS HUVUD PÅ BILD 2 ^^


Puss på stjärten, ♥

Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0