g.r.e.y.'s a.n.a.t.o.m.y

Fast jag kollar inte så mycket.
Jag ska snart gå och duscha efter en lång dag. Skolan var helt klart som vanligt ju.
Men efter skolan kom Ebba och Alma hit :)
Riktigt roligt. Vi gick ner och satte oss på 37:an och åt baguette och pratade.
Mys.
Sen har jag äntligen gjort klar min redovisning i svenskan (!)
Asså, jag förstår det inte riktigt.. den måste vara 3 minuter.
Sist jag läste igenom den.. tog den bara 2.13. Nu tog det 4.38 ? (!)
Fast superglad är jag självklart :D

Nu ska jag fortsätta med mitt egna.


det där var ett tag sen.
kolla mitt hår.. kort som jag vet inte vad.

C'YA! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

gud vad fin bild på dig gumman!! :) <3

2010-06-04 @ 14:30:42
URL: http://angelss.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0