läs gärna :


Jag har tänkt på en sak..
Varför säger man egentligen "Förlåt bloggen för att jag inte har uppdaterat", "Jag vet att jag inte har uppdaterat, men har inte hunnit, förlåt" osv..
Det är ju ens egen blogg och man bestämmer väl egentligen själv när man ska uppdatera och inte om jag inte har fel..?
Visst man får fler läsara och bla bla bla när man uppdaterar ofta. Men om det är så att man har det stressigt eller att det har hänt något får väl läsarna stå ut eller?
Visst blir bloggen roligare och visst har man lust att säga förlåt när man inte har uppdaterat, en ursäkt till att den har stått stilla liksom.. Men jag tycker bara att det är konstigt.
Jag själv som läsare vill ju självklart ha en aktiv blogg att läsa.. men om jag verkligen gillar bloggen som då står stilla följer jag den typ på bloglovin då jag ser när den uppdaterar igen..
Om den som läser eran blogg verkligen gillar bloggen kommer den säkert stå ut.. då kommer den vänta tills ni kommer tillbaka..
Har jag inte liite rätt iallafall?

Det är vad jag tycker iallafall.. ni får gärna kommentera om ni tycker något annat.. jag kanske kan lägga ut något om det också.. och kanske en länk :)

Puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0