myskväll hemma framför datorn

Hej, som ni ser på rubriken så sitter jag och bara gör inget nyttigt alls.
Har försökt fixa min blogg lite också. Imorgon tar jag dessutom bilder till en ny header som jag ska sätta mej med någon gång då jag har tid!
Idag har jag iallafall ridit ute hos Petra, vilket gick mycket mycket bättre än väntat. Jag ramlade inte av en enda gång, och jag klarade att trava barbacka ! :)
Jag känner mej lite duktig faktiskt, för det får man väl när man har klarat något? :p
Nu ska jag snart gå till kojs, eftersom jag är ganska trött.
Imorgon ska jag nog ut till Petra igen.. dock ska jag nog inte rida den här gången. Men jag ska nog vara där iallafall. Så vi får se hur mycket jag uppdaterar imorgon.
Slänger in en liten bild bara för skojs skull också.


En bild jag inte hunnit lägga ut bara.. av någon anledning? (munsår gillar vi ju också)

Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: linnea the king

svarta ögon är oxå gulligt xd

<33333333333333

2010-05-15 @ 23:36:01

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0