where is the comments?

Jag vet ju då att jag inte har uppdaterat så mycket på grund av att jag inte har hunnit.. eller kanske velat.. jag vet inte riktigt.
Men alla kommentarer har iallafall försvunnit..?

Kan berätta om hela min vecka som har gått sen.. eftersom senast jag uppdaterade var.. onsdag.. eller något sådant?
Iallafall:

Har hunnit med att äta våfflor och ha det trevligt med 4 av mina kompisar.. *fniss*
Sen har jag ju varit på valpkurs och haft heldag i Örebro..
Ja, ni förstår ju skillnaden.. väl? ;)

I Örebro hade iallafall min syster både musikal och dansuppvisning. Skitbra (!)

Ja.. jo.. jag slänger in bilder istället..




våffelkalaset med mina galna vänner :')

outfit for lördag :)

faraos grav - street 16-25 år


grekiska gudinnor - balett fr 15 år

spaniens drottning Elisabeth - show 6-9 år

häxbränningen - show 15-25 år (systers grupp :))

mordet på Gustav ιιι - show vuxna + rosa pantern xd

cowboy - show 10-14 år

jack the ripper - lyriska + killar 16-25 år

eiffeltornet byggs - balett fr 15 år

titanic - show 16-25 + killgrupp "is there anyone alive out there? can anybody hear me?" :(

anastasia - show 8-13 år

flower power - show 60+

amanda flack & marie kühler (HAHAHA, FÖÖÖÖÖÖÖR KUL)

idol 2009 - show 11-14 år

alla


Typ ja.. ni förstår väl min vecka bra enough? :)

♥puss


Kommentarer

Kommentera och gör mig glad♥

Namn:
Kom ihåg mig?♥

Din e-postadress, som bara jag ser.

Din blogg♥

Skriv din kommentar här under♥

Trackback



RSS 2.0